Vložit nový příspěvek

5.1.2013 21:42 - Verča
Ahoj holky, plís, nemá některá z vás zkušenost se stujdím pobytem v Anglii? Myslím třeba s nějakou agenturou, která toto zařizuje. Vím o student agency, ale ono je to celkem drahý a chtěla bych mít přehled. Prosím napište mi s jakou agenturou jste byli a pak popř. na e-mail jak to všechno probíhalo a jestli jste byli v rodině nebo ne.....atd. :) můj e-mail je v redakci
reagovat
5.1.2013 16:59 - Dorka
Ahoj,nevím co mám dělat mám zdravotní problémy,které jsem už jednou měla,ale vrátilo se to -musím jít s tím k doktorce,ale strašně se bojím,jsem z toho neštastná strašně se bojím,v duchu křičím ale jako kdyby mé prosebné výkřiky Bůh neslyšel.. já vím že mi většina řekne že se mám modlit a věřit Bohu ale já už nemůžu.. prosím poradte mi co mám dělat.?
reagovat
7.1.2013 17:20 - hanka
ahoj, nevím sice o jaký přesně zdravotní problém se jedná, ale být tebou, neotálela bych s navštívením doktora. Ve většině nemocí platí pravidlo: čím dřív, tím lépe. Takže bych tě chtěla povzbudit v tom, abys v sobě našla sílu tam jít. Mysli na to, že se ti pak uleví, věřím tomu, že jak fyzicky, tak duševně. Člověka totiž ničí nejistota, ať je jakékoliv. Tak se neboj a snaž se to řešit co nejdříve, ano?
reagovat
5.1.2013 15:23 - Slečinka
Ahoj holky, potřebuju pomoct! Dnes jsem si založila blog a chtěla bych vědět, jak se vám jako dívkám líbí. Pokud budete chtít, podívejte se na mé stránky: http://slecinka1.webnode.cz/ do návštěvní knihy pak múžete napsat svoje názory, co bych jako měla mít na svém blogu a tak... Jsem i na Facebooku jako Web Slečinka. Díky moc
reagovat
4.1.2013 15:28 - B.
čau holky :) Chtěla bych se s váma poradit: má vlastně cenu chodit do kostela? Promiňte ale mě to tam tak nějak nebaví a celou dobu stejně přemyšlím o něčem úplně jinem. A navíc neměla by teda víra být o vztahu s bohem a ne jen o chození do kostela.. Navíc katolická církev mi příjde taková.. Proč se třeba pořád mluví o marii a modlíme se k ní když nikde v bibli není napsáno že by se měla uctívat ne?
reagovat
5.1.2013 11:19 - Verča
Ahoj, tak to s tebou naprosto souhlasím. Nechápu např. to o Marii a i obecně u svatých, ne? V bibli taky není napsáno modlete se ke svatým......atd. Já chodím do kostela jen proto, že musím. Měj se fajn, Verča
reagovat
11.1.2013 07:25 - © reakce z redakce
Rádo se stalo:). M.
reagovat
6.1.2013 12:00 - Eliška
Ahoj holky, víra není jen o chození do kostela. Je to o osobním vztahu k Bohu, o osobní modlitbě a životě. Ale účast na mši je strašně důležitá. Jednak tam zažíváme to, že ve víře nejsme sami, že další lidé věří v to samé, i když je třeba blíže neznáme, nebo je dokonce moc nemusíme. Ale co je nejdůležitější, je setkání s Pánem v eucharistii. Eucharistie dokáže strašně moc člověka posilovat a proměňovat k lepšímu, když se nechá. Proto nám ji tu Pán Ježíš zanechal, sám chtěl, abychom se jí účastnili. Byla by strašná škoda se o to dobrovolně připravit. Co se týče úcty Panny Marie a svatých, máte pravdu, že o tom se v Bibli nepíše. Ale církev nežije jen z Bible, ale i z tradice, neochuzuje se o zkušenost a generací před náma, což je skvělé. Svaté můžeme brát jako vzory, jak bychom měli žít. Jsou to důkazy toho, že i když všichni hřešíme, tak v Bohu můžeme udělat mnoho dobrého. A Panna Maria? Tu uctíváme hlavně proto, že přijala Boží vůli, bezmezně mu důvěřovala, i když věděla, že být matkou Božího Syna nebude nic snadného. To je největší vzor víry a myslím, že úctu si zaslouží :-) Ještě bych vám chtěla doporučit, abyste jely třeba na diecézní setkání mládeže před Květnou nedělí nebo někdy na nějakou podobnou akci. Vždycky je tam plno skvělých kněží nebo řeholníků, se kterými si o těchto věcech můžete popovídat :-) Mějte se krásně :-)
reagovat
5.1.2013 13:59 - eMko
ahoj, no já např. chodím do křesťanského společenství, myslím, že když nechceš chodit do katolické církve, můžeš klidně chodit jinam, ale je důležité, abys chodila NĚKAM, protože mě třeba hodně pomáhá, že v neděli kolem sebe vidím lidi kteří jsou také věřící, a když mám nějaký problém s něčím, nebo s vírou nebo tak, můžu se na ně obrátit a můžem se spolu za to třeba modlit - to ti jen tak někdo nedá :) přeju, aby ses v tom nějak "neztratila" a aby si vždy věděla, co máš dělat :)
reagovat
5.1.2013 14:52 - polívka
Ahoj B. :) Taky jsem do kostela dřív chodila/nechodila, moc mě to nebavilo, v půlce jsem zjistila, že mám myšlenky uplně jinde... mrzelo mě to, ale nešlo mi s tím nic dělat... pak jsem tomu pomalu začala přicházet na kloub, ale jak říkám POMALU. A potom nám ve farnosti umřel kněz a všechny nás to strašně ranilo. Chodili jsme do kostela každej den a prosili za něj a od tý doby mi to tak nějak zůstalo. Vlastně tam chodím ještě víc, než je třeba. Možná to přijde jednoduše z věkem nebo s nějakou těžkou událostí, kdy zjistíš, že máš potřebu se obrátit na Boha, anebo jenom nevíš, co se v kostele děje... Já upřímně teď mám k chození do kostela asi takovej vztah jako k chození na rande :D Prostě mě to tam táhne fakt často... Co se týká svatých a Panny Marie... věřím, že jsou v nebi u Boha a mají možnost se za nás přimlouvat ve chvíli, kdy naše modlitby nestačí. DOufám, ež ti to aspoň trochu pomůže :D
reagovat
5.1.2013 17:28 - M
Ahoj B. víš, možná by ses měla snažit vnímat to, co se v danou chvíli při mši děje, taky jsem měla jednu dobu problém se soustředěností při mši, ale pak jsem se snažila přemýšlet a vnímat to, o čem se mluví a bylo to lepší. Pokud myslíš téměř celou dobu na něco jiného, zkus i třeba poprosit Ježíše, abys dokázala myslet při mši na Něho, a ne na "pozemské", i když taky důležité věci. A co se týká uctívání Panny Marie - proč bychom se k ní nemodlili? Je to přece Matka nás všech a pokud nás něco trápí, tak se jí můžeme svěřit jako mamince.
reagovat
5.1.2013 18:22 - Ajda (13 let)
Ahoj! Mám věřící rodinu a každou neděli chodíme do kostela a jsem za to ráda. Abych se přiznala taky vždy myslím úplně na něco jiného, ale po té si vždy řeknu vždyť jsem v kostele a najednou to co jsem nejprve jen tak "rozebírala" sama se sebou tak začnu rozebírat s Bohem a nevěřila bys tomu pobavím se i u toho. Občas mě u toho začnou napadat dost vtipný věci (s Bohem není nuda je s ním i sranda ;) ). Jednou jsem se držela abych v kostele nechytla záchvat smíchu :D. A ještě k něčemu se musím přiznat. Mám problémy se modlit doma. Nějak se neodhodlám a když se odhodlám stejně hned začnu dělat něco jiného. Proto jdu v neděli do kostela ráda, protože vím že tam se modlím a bavím se s Bohem vždy. A v Boží přítomnosti se cítím jak kdybych byla např. s nějakým klukem který se mi líbí a je s ním sranda přičemž má dobrý a užitečný rady a s Bohem se cítím ještě milionkrát líp. Poslední dobou se tam začínám i víc těšit. A další důvod chození do kostela je že se tam vidím se všema kámošema a s celou rodinou atd. Vždycky po kostele se všema hodím pokec. A ohledně těch modlitbiček. Pokud to nemáš ráda tak se je nemodli. Vždyť tě to nikdo nenutí. Mně to taky vadilo tak jsem se modlila jen k Bohu a Ježíši. Poslední dobou se ale modlím vždy k tomu svatému ke kterému potřebuji a k tomu ještě k Bohu. (např. když někam jedeme tak se modlím ke Krištofovi patronovi motorkářů a řidičů aby se nám nic nestalo a k tomu se pomodlím i k Bohu) Tak nějak se snažím utvářet vtah s více svatýma. A zrovna pannu Marii beru jako svoji mamku. Svěřuju se k ní s klukama atd. (spíš se k ní tak vykecávám). A VÁŽNĚ TO ZABÍRÁ ;) Je mi líto že to necítíš tak jako já. Zkus najít nějakou věc na kostele, která ti v neděli ráno vždy vykouzlí úsměv na tváři. Zkus hledat pozitivní věc.......Ale asi největší rada kterou bych ti chtěla dát. Pokud tě modlitbičky k panně Marii nebaví a pokud tě nebaví chodit do kostela tak se tím nenech odradit od víry. Modli se po svým a v kostele to pokud do kostela musíš tak to tam nějak proseď, ale udržuj vztah s Bohem. A modli se za to a ten ti TŘEBA najde kostel kterej tě bude bavit a partu lidí s kterýma tě ty "trapný modlitbičky" budou bavit ;) ..... GOOD LUCK :)
reagovat
5.1.2013 18:29 - Pajka
Čau! Já Marii uctívám protože ji chci uctívat. Pokud nechceš tak ji neuctívej. Uctívání je o tom že toho člověka, Boha...miluješ a obdivuješ a příjde ti skvělí co udělala a co dělá. Pokud ji nemiluješ a neobdivuješ tak se tomu ani nedá říkat uctívání. Já osobně bych tomu spíš říkala přetvářka (bez urážky). A ohledně toho kostela nevím co ti mám na to odpovědět. Nesouhlasím s tebou, ale nemám proti argument.
reagovat
5.1.2013 19:18 - Arás
Ahoj B. napsala bych ti svůj názor ale nechce se mi to psát sem... v naší církvi se třeba o Marii moc nemluví a baví mě to tam.....
reagovat
5.1.2013 23:56 - Zdíška
Ahoj, jasně, že má cenu chodit do kostela, jde hlavně o to, trávit čas s Bohem. Tím, že jdeš na mši, mu věnuješ svůj čas. A i mnoho svatých mělo chvilky, kdy Boha třeba vůbec necítili, takové období temna, ale všechno je to o vůli. Někdy třeba při modlitbě vůbec nic necítím, ale vím, že je to můj čas s Bohem.. Pokud chceš mši více prožívat do hloubky, doporučuju nastudovat si části mši, různé texty, které se během mše říkají, je to hodně zajímavé. Teď mi i pomohlo, že jsem byla na mši v jiné farnosti, jiný knez, jiný důraz na slova a hned mi začaly docházet jiné souvislosti, význami toho, co říká kněz. A ano, víra je o vztahu s Bohem, ale i o chození do kostela, jedná se tu o soudržnost, o společenství věřících, může to pro tebe být i podpora, že v tom nejsi sama:-) A proč uctívat Marii? Protože se před dvěma tisíci lety rozhodla pro Boha, protože ač byla v nelehké situaci, řekla Bohu své ANO. A navíc, i v Bibli je napsaný, že máš ctít své rodiče, Ježíš tedy ctil svou Matku, tak to možná tak děláme i my :-) Maria je totiž matkou nás všech :-)
reagovat
6.1.2013 09:17 - Klarkson
Jasně, je to o tobe a tvojem vztahu s Bohem. Naše rodina chodila do křesťanský ch sborů, já potom do ESK a je to..nevim no. Nějak jsem nepřišla na chuť katolíkům. Tak se třeba skus podivat po necem jinem jestli ti to nevyhovuje. Rozhodně je dobré chodit do nějaké církve pro rozvopj tvojeho vztahu s Bohem. Přeju ať si někde najdeš mistěčko :-) K.
reagovat
6.1.2013 12:01 - Julie
Ahoj, myslím, že to vidíš správně.. A těm, kterým to takhle v kostele opravdu vyhovuje je jen menšina, nebo jsou vlažní a přetvařují se. Hlavně si jdi svou cestou s Bohem, čti Bibli a snaž se držet upřímnosti a zdravého rozumu :). Stejně jako budovat osobní vztah je i důležité stýkat se (pokud možno pravidelně) s ostatními křesťany a společně se s nimi sdílet a modlit. Pokud to pro tebe v kostele není zrovna příjemné, zkus si najít aspoň nějaké společenství nebo partu opravdových křesťanů, nebo se doma modli s rodinou, pokud můžeš. :) Můžu ti doporučit jednu suprovou knížku: Garold Andersen - Balíček v ruksaku. Je tenká, dobře se čte a myslím, že by tě mohla dobře povzbudit a obohatit :)).
reagovat
6.1.2013 12:17 - Agnes
Ahoj! Smysl do kostela chodit rozhodně má! Teda pokud věříš v Boha. Naprosto chápu, že tě to tam nebaví, taky jsem to tak měla. Jenže když něco dělám je nutné vědět, proč to dělám. Když mám k někomu vztah a mám ho ráda, tak ho chci poznávat a trávit s ním čas, ne? A právě v kostele je k tomu příležitost. Jo, jasně v kostele mluví většinou pan farář a ještě k tomu skoro všechno čte a je to pořád stejný. Určitě namítneš, že čas se dá trávit s Bohem i jinak, než v kostele. Co ale jinde, než během mše nejde, je Eucharistie (tedy proměněný Ježíš). Třeba tě nudí jen váš kněz, tak jdi na mši jinam. A hlavně jsou důležitý kamarádi, se kterýma se o Bohu a víře můžeš bavit. Taky bych ti doporučila Youcat a další "rozvíjející" knížky (např. Guy Gilbert...). A Maria: je matkou Boží, tak proč se o ní nebavit? Jeden teolog mi řekl, že přes matku se dostáváme i k Synu, tedy, že Marie se o Ježíše starala a znala ho a tak nám může říct, jaký je. A svatí: pro mě to jsou příklady téměř dokonalého vztahu s Bohem, hodní následování (ale pochopitelně v aplikaci na svou osobu a prostředí, nenechám se zavřít do věže jako sv. Kateřina, ale nepůjdu do vztahu, který je jasně "neboží").
reagovat
6.1.2013 18:01 - Mariánka
Ahojte holky :-) Taky někdy mívám pochybnosti a říkám si, proč do kostela chodit a někdy se mi tam nechce, někdy je i těžké dávat pozor. Ale přesně jak píšeš, B., víra je o vztahu s Bohem a myslím, že ten se posilňuje právě tím, že chodíme do kostela a tam se společně s lidmi účastníme mše svaté, protože nás za 1. posiluje společenství, které tvoříme s ostatními, především věřícími kamarády, a za 2. také blízkost Boží, protože kostel je chrámem Páně, a tedy nakonec je důležité chodit do kostela. Jestliže chceš mít pěkný vztah s někým na kom Ti záleží, tak se s ním chceš setkávat a povídat si a být mu co nejblíže, i když třeba máš s tím člověkem v mnoha věcech odlišné názory. Stejně tak by měla být i víra v Boha posilována tím, že budeme chtít být v Jeho přítomnosti, myslím, že Pán se nám dá poznávat. Zrovna prožívám takové těžší období, ale přesto se snažím každý večer modlit i zajít častěji do kostela, protože vím, že Bohu na mne záleží a pomáhá mi, přestože Jeho pomoc nemusím vždy hned poznat. Když se zpětně zamyslím, tak je opravdu každý den se mnou. Jsem moc šťastná, že mám ten dar v Boha věřit. Uvědomila jsem si to více právě o Vánocích, o kolik jsou svátky věřícíh naplněnější a radostnější, když ví, proč se slaví. Vždyť On přišel na svět kvůli nám a pro nás! Je to i pokušení nemodlit se, nebo nejít do kostela a už mnohokrát se mi potvrdilo, když se přemohu, tak Bůh tento čas s ním strávený promění, to není nikdy stracený čas! :-) Co se modliteb ke svatým týče, tak se nemodlíme k nim, ale modlíme se o jejich přímluvu u Boha,takže skrze svaté k Bohu. Jedna sestřička to moc krásně vysvětlila. Je to, jako bychom prosili u audienci u krále, nebo nějaké významné osobnosti, má spoustu povinností, a tak by nás třeba nepřijala (nebo ne tak rychle), ale když u toho krále, máš někoho "známého", který tě jemu připomene a řekne: "to je ten a ten, co...", tak král si rychle vzpomene a s radostí Tě přijme :-). Je mnoho svatých a každý je "specialista" na něco jiného :-), protože každý ve svém životě v jiné situaci, problému, poznal pomoc Boží. :-) Myslím, že stejně tak je to s Pannou Marií, ona řekla Bohu své ano, když souhlasila s tím, že bude matkou Boha. Ona nejlépe ví, jaké to je, být Bohu na blízku, a proto ona nám u něj může mnoho vyprosit a neustále se za nás přimlouvá, protože je matkou nás všech. Koukám, že jsem se zase nějak rozepsala :-). No snad toho není až přespříliš :-) :-) :-). Myslím, že každý si procházíme pochybnostmi, ale kdybychom neměli pochybnosti, o víře nepřemýšleli, tak také ve víře a našem vztahu k Bohu nemůžeme růst a rozvíjet jej ;-) :-). Tak Vám přeji, abyste pocítíli radost z toho, být božími dětmi :-) :-). +
reagovat
6.1.2013 19:57 - Mikča (17)
Ahoj, já s tebou souhlasit nemůžu... Jak jsi správně řekla, víra je o vztahu s Bohem - ale ten vztah by měl být oboustranný. Přijde mi, že v dnešní době se často čeká jen na dary od Boha - modlím se k Bohu jen když potřebuji pomoct; chválím Pána, ale když nejsem v euforii a "nic necítím" už jsem z toho celá špatná, atd atd... Ale čím vyjadřuju Bohu já, že Ho mám ráda? Do kostela se nechodí proto, že to nekdo přikázal, ale proto, že tím chci vyjádřit svůj postoj - Pane, já jdu za Tebou, chci oslavit neděli s Tebou, chci Ti odevzdat svůj den... To, že občas přemýšlíme úplně nad něčím jiným, to ještě není překážka - jeden kněz říkal, že je rozdíl nechat se myšlenkami unést, to by bylo špatný, ale i bežné věci, nad kterými mimoděk přemýšlíme, patří k životu a nelze trhat život od modlitby, proto je nejlepší, když si uvědomím, že jsem myšlenkama jinde, obětovat svoje starosti Bohu, říct: Bože, Ty znáš mé srdce, víš že Tě mám ráda, ale taky víš, co mě teď nejvíc trápí, nad čím teď nejvíc přemýšlím, odevzdávám Ti to a to a prosím požehnej tomu a tomu... Představ si, že jednou zůstaneš sama, nebude žádné společenství, žádní kamarádi, žádné setkání a jak potom bude tvoje víra vypadat? Řekneš si - mě to už nebaví? Víra je totiž také otázkou vůle, Bůh nás nemá jako loutky, on nám stále dává na výběr, jestli za ním chceme jít za všech okolností... líbil se mi článek jedné dívky, https://katerinaficova.signaly.cz/1301/nejtezsi-zkouska ... A co se týká Panny Marie - Když byl Ježíš na kříži, řekl Janovi: hle tvá Matka a Marii: Hle, tvůj Syn... Dal svému nejmilejšímu učedníku svou Matku a tím ji dal za Matku nám všem... jsme Ježíšovi bratři a sestry, ale pokud uznáváš Ježíše za bratra, pak je i Panna Maria tvou matkou... A modlitba k Marii, záleží, jak to bereš. Panna Maria nikdy neukazuje na sebe, ale ukazuje na kříž a na svého Syna, ona je naší PŘÍMLUVKYNÍ u Boha, stejně jako svatí... To máš, jak kdybys měla třeba před nějakou těžkou zkouškou, taky prosíš kamarády, aby se za tebe modlili, stejně tak prosíme Marii, aby se za nás přimlouvala... navíc její přímluva je cennější tím, že ona je ta Ježíšova Matka ;) hezky je to napsané v tom citátu: Modlitba je jako královna. Ta má vždycky přístup ke Králi. No a to samé je s Pannou Marií ;) Já mám kostel i Marii moc ráda, ale i já se často modlím bezmyšlenkovitě, nebo se mi nechce... ale vím, že je to jen pokušení, satan se snaží, abychom co nejméně času strávili s Bohem a někdy se ani nemusí moc namáhat, stačí jen to, že se nám nechce, nebo je někde protivný farář, nebo mi našeptá, že modlitba bezmyšlenkovitě nemá cenu, proto se pak nemodlím vůbec...
reagovat

Strana: 1  <<  179 180 181 182 183 184 185  >>  595

 

Nepřehlédněte

Okno, do duše oko

okno cerny potisk

Nový potisk triček v našem e-shopu. 

Více informací zde

 

více

Tričko Evelin nyní v krajkovým potiskem

Evelin krajka na tyrkysovém

Nabízíme nový romantixký potisk na tyrkysovém tričku Evelin

více

Tričko se zajímavým potiskem

Potisk otisk

Znáš 13. kapitolu listu Korinťanům? Můžeš si ji přečíst na našem novém potisku:)

více

Mikiny na našem INshopu!

MIkina Darina

Kvalitní lehké mikiny Darina v černé a červené barvě s potiskem nazvaným Vzhůru srdce si můžeš objednat v INshopu!

více