(Upozornění: Všechny tyto poznámky byly opravdu napsány do žákovských knížek! Povzbuzení pro všechny IN!ačky: většinou byly adresovány klukům.:-))
Někdy člověk nevěří svým vlastním očím, když si poznámku přečte. Jak tohle dokázali?
- „Lezl do pětimetrové výšky na třímetrový strom.”
- „Mlátí lavicí o strop.”
- „Otevřel dveře tak, že nešly zavřít.”
- „Jezdí nosem po lavici, aby to pískalo.”
- „Rozbila spolužákovi svačinu.”
- „Běhá po třídě a zvrací židličky.”
- „Jeho dolní končetiny se nachází mimo školní budovu.” (seděl v okně)
- „Kopla spolužáka a rozlomila mu sádru na noze.”
- „Na hodinu fyziky přišel o 45 minut později.”
Taky máte někdy pocit, že se učitelům nikdy nezavděčíte?
- „Při mé hodině se snažil být hodný. Až moc.”
- „Maže tabuli příliš mokrou houbou.”
- „Při měření ve fyzice používá vlastní měřicí přístroj a prohlašuje, že školní voltmetry nestojí za nic.”
- „Svým zpěvem úmyslně ruší hodinu hudební výchovy.”
- „Pořád se hlásí.”
- „Přišla do školy, když bylo ředitelské volno.”
Je ale pravdou, že to s námi někdy učitelé mají těžké...
- „Když jsem odstartoval přespolní běh, utekl domů.”
- „Když jsem vašeho syna vyvolala k tabuli, opáčil mi: Piš pět, svačím!”
- „Simuloval zvonění školního zvonku budíkem, a když se mu na to přišlo, ještě tvrdil, že ho o to školník požádal.”
- „Váš syn při vyvolání k tabuli zakřičel, že chybí, vyskočil oknem a zavřel se na záchodě.”
- „Neměl žákovskou knížku a odmítal mi ji dát.”
- „Vyvolán prohlásil, že nebude odpovídat bez advokáta.”
- „Nosí do školy příliš krátké sukně, takže vzbuzuje u spolužáků větší pozornost než já se svým výkladem, prosím o prodloužení.”
- „Nabádá spolužáky k útěku ze školy, při tom křičí: Hromadný útěk z vězení!”
- „Váš syn považuje za samozřejmé se při hodině matematiky procházet po lavicích.”
- „Olizuje temperové barvy a diví se, že pak zvrací.”
- „Při hodině hraje piškvorky a pak buď nadává, nebo se hlasitě raduje.”
- „Honza zakřičel ticho, třída ho vyslyšela a on ze sebe vypustil toxické plyny, což bylo slyšet po celé třídě.”
- „Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog.”
Když má učitel(ka) umělecké sklony, tak i poznámky může psát poeticky. :-)
- „Plive kuličky z železné trubičky.”
- „Močí do výše očí.”
- „Na zem plival. Josef Dibal”
- „Maximálně vyrušuje, minimálně pracuje.”
Některé poznámky byly napsané spíše proto, aby v té žákovce nějaká byla (i když třeba nedává smysl). :-)
- „Bez dovolení padá ze židle.”
- „Vyrušuje o přestávce.”
- „Dává pozor, jestli dávám pozor, a když si myslí, že nedávám pozor, tak nedává pozor.”
- „Hodil houbou po učitelce, ta po dopadu na zem udělala loužičku.”
- „Pravidelně chodí do školy nepravidelně.”
- „Byla přistižena s větším množstvím sněhu.”
- „Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.”
- „Pochutnává si při vyučování na savém papíru.”
- „Ten roste pro kriminál.”
Renča (časopis IN!dívčí svět)
Článek vznikl pro potřebu IN! a je chráněn autorskými právy. Lze jej uveřejnit jen se souhlasem redakce.